Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Μάθε τέχνη κι άστηνε....

Βελόνες ήξερα να πλέκω από μικρή. Έμαθα βλέποντας τη γιαγιά μου κι επειδή ανέκαθεν ήμουν περίεργη από τη φύση μου, θέλησα να μάθω κι εγώ. Τα πρώτα μου πλεκτά ήταν κουβερτάκια για τις κούκλες μου. Αργότερα με τράβηξε περισσότερο η κοπτική-ραπτική και ασχολήθηκα αρκετά χρόνια μέχρι που βαρέθηκα. Το έχω αυτό το ελάττωμα, να βαριέμαι εύκολα.

Δεν έχει ούτε ένα χρόνο που αποφάσισα να ασχοληθώ με το βελονάκι. Πρέπει να ήμουν 6-7 μηνών έγκυος. Αφορμή μια βρεφική κουβερτούλα που έπλεξα για το μωρό μου κι ήθελα να τη στολίσω με ένα λουλουδάκι. Στην αρχή μου φάνηκε αρκετά δύσκολο καθώς τα πρώτα λουλουδάκια μου βγαίνανε κάπως "στραβοχυμένα". But practice makes perfect, as they say κι έτσι σιγά σιγά το χέρι μου συνήθισε κι η πλέξη μου έβγαινε πιο στρωτή.

Το blog αυτό δημιουργήθηκε για να μοιραστώ μαζί σας όσα έχω φτιάξει ως τώρα και να αποτελέσει ίσως πηγή έμπνευσης για νέες δημιουργίες. Χειμώνας έρχεται εξάλλου, όλο και κάτι πλεκτό θα φορέσουμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου