Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Σετάκι Peppa Pig

Μου αρέσουν πολύ οι άντρες με χιούμορ! Ο ίδιος νεαρός που μου παρήγγειλε αυτό το σκουφί για την αγαπημένη του, μου ζήτησε κι ένα σκουφί γουρουνάκι και μετά σκέφτηκε να το συνδυάσει και με τερλίκια. Το σκουφί δε με ταλαιπώρησε καθόλου, καθώς είχα ξαναπλέξει peppa στις αρχές. Μάλιστα αυτή τη φορά μου βγήκε πολύ καλύτερο.


Τα τερλίκια όμως με δυσκόλεψαν αρκετά, καθώς η γουρουνομουρίτσα δεν μου έβγαινε όπως την ήθελα. Το ροζ νήμα ήταν πολύ χοντρό για να πλέξω τη μύτη, δεν έβρισκα κουμπιά για μάτια στο σωστό χρώμα και μέγεθος, γενικώς η όλη προσπάθεια ήταν ένα "δεν". Τελικά κατέληξα να πλέκω κάλτσες, που ελπίζω να σας θυμίζουν κάτι από γουρουνάκι. 


Κάτι μου λέει ότι θα της τα κάνει δώρο του Αγίου Βαλεντίνου. Μακάρι να της αρέσουν...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου